Açık Veteriner

2017-04-06 02:45:56

Açık Veteriner

Megavet Veterinerlik olarak hayvan sağlığı için kurduğumuz Maltepe’deki merkezimizle hayvan severlerin kolaylıkla ulaşabildikleri bir klinik olmayı başardık. Buna ek olarak daha geniş kitlelere ulaşabilme fırsatı bulduğumuz web sitemiz aracılığıyla da fayda sunmaya devam etmek istiyoruz. Megavet Açık Veterinerlik hizmeti ile kolaylıkla ulabilirsiniz

Megavet olarak ve tüm veterinerlerle birlikte veterinerlik mesleğine and içerek başladık. Veterinerliğimizi uygularken kutsal bir görev gibi kabul ederek gönül verdiğimiz mesleğimiz hakkında bilgilerde vermek isteriz.

VETERİNER HEKİM KİMDİR?

Veteriner Hekim,

· Yabani ve evcil hayvan hastalıklarının teşhis ve tedavilerini yapan,

· Hayvanlardan insanlara, insanlardan hayvanlara bulaşan hastalıkların önlenmesiyle ilgilenen,

· Hayvansal verimlerin artırılması için genetik gelişim çalışmaları yapan,

· Hayvansal gıdaların denetimini ve muayenesini yapan,

· Hayvansal kaynaklı her türlü gıda ve gıdaya katkı olarak kullanılan maddeler için sağlık raporu düzenleyen sağlık personelleridir.

Megavet Hasta hayvanların ilk yardımı, kırık, çıkık gibi travmatik lezyonlarının tedavisi, estetik cerrahi uygulamaları, koruyucu ve medikal tedavi yöntemlerinden netice alınamadığı ya da kesin teşhis konulamadığı durumlarda operatif cerrahi uygulamalar sunar, Pet, küçükbaş, büyükbaş ve egzotik hayvan türlerine ait iç hastalıkların teşhis ve tedavi yöntemleri uygular.

Megavet Veteriner evcil hayvanların üremelerini ve üreme sorunlarını, gebelik, doğum ve doğum sonrası fizyolojik ve patolojik durumlarını, meme hastalıklarını ve sağlıklı süt üretimi ve bu alanlardaki sorunları klinik olarak inceleyebilir. Erkek ve dişi hayvanlarda üreme biyolojisi, spermanın dondurulması, reprodüktif biyoteknoloji, klonlama, transgenik hayvanlar, androlojik çalışmalar, yardımcı üreme tekniklerini inceleyerek sürekli gelişime yönelik çalışmaları devam etmektedir.

Randevu alabilmek için  0216 305 35 08 i arayabilirsiniz.

Megavet Veteriner Polikliniğimizde geniş hekim kadrosu, dinamik ve profesyonel çalışmalarımız vardır. Radyoloji,ultrasonografi ve laboratuvar teknolojilerini tanı ve tedavi ekipmanlarını kullanırız. Bu şekilde alanında önemli iyileştirme çalışmaları ile isim yaptık.

Hayvanların problemlerine çözüm bulup sahipleriyle birlikte mutlu olarak klinikten ayrılmalarını sağlamak en büyük hedefimizdir. Megavet Açık Veterinerlik hizmeti her an ulaşılabilir olmamız erken tanı ve tedavi yapabilme imkanı vermektedir. Bundan dolayı da hayvanların sorun ve hastalıklarına tedavi sağlayabilmek kolaylaşmaktadır.