Köpeğiniz İçin Sağlıklı Mama Tarifleri

Sağlıklı ve besleyici köpek mama tariflerini küçük dostlarınız için yazdık.

Kedi Maması Değiştirirken

Yavru kediniz yetişkin olunca mamasını değiştirmelisiniz.

Kedi Köpek Veterineri

Megavet olarak, Kedi köpek veterineri kliniği, ileri tanı ve tedavi ekipmanlarını kullanarak alanında başarılı bir konumda biricik dostlarınıza güvenle sağlık hizmeti vermekteyiz.

Kedilerde Kulak İltihabı

Kedilerde kulak iltihabı çoğunlukla gereken temizliğin yapılmaması ve dışarıdan enfeksiyon kapılması sonucu oluşur.

Kedi Evi

Kediler özgürlüklerine düşkün hayvanlardır. Her kedi kendine özel alanı evi olsun ister. Kedi evi kediniz için neden gereklidir ?

Köpeğinizi Kaybetmemeniz İçin İpuçları

Köpeğini kaybedenlerin çoğu panikler oysa panik yapmamalı, bir an önce harekete geçmelisiniz. Sizin için bilmeniz gereken ve bulmanızı kolaylaştıracak tavsiyeler paylaştık.

Kedi Deri Ve Cilt Hastalıkları

Kedi deri hastalıkları ve kedinizin sağlığı ile ilgili çözüm yolları için Megavet olarak hizmet sunmaya devam ediyoruz.

Köpeklerde Tüy Dökülmesi

Köpeklerde aşırı tüy dökülmesi sağlık sorunlarına yol açabilir.

Kedi Tırnak Kesimi

Kliniğimizde kedinizin sağlık bakımını, kuaför bakımını ve kedi tırnak kesimini yaptırabilirsiniz. Kedi tırnağı nasıl kesilmeli ?

Köpeğe Tasma Alışkanlığı Kazandırmak

Köpeğinize ilk kez tasma takıyor ve alışkanlık kazanmasını istiyorsanız bu içeriği sizin için yazdık.

Köpekler Bunlardan Nefret Ediyor

Köpeğiniz seveceğini düşündüğünüz bazı durumlardan hiç hoşlanmayabilir mesela ...?

Uçaklarda Evcil Hayvan Kabulü

Tatile gideceksiniz evcil hayvanınıza kim bakacak ? Uçak alsa da götürsem keşke mi diyorsunuz ? Uçaklarda evcil hayvan kabulü nasıl oluyor sizin için yazdık.

Kedinizin Su Tüketim Miktarı Ne Kadar Olmalı ?

Kedilerin ikinci aydan sonra vücutlarındaki su miktarı %75?e çıkar. Kedinizin normal bir yaşantı sürdürebilmesi için düzenli su tüketmesi şarttır.

Kedinin Oyuncak İhtiyacı

Bütün yavru kediler, oyuncak ister! Oyuncaklar hem ? kediniz ve siz için ? mükemmel bir eğlence aracıdır hem de egzersiz ve gelişim için önemlidir.

Kedi Sahiplenirken İhtiyaç Duyacaklarınız

Bir kedi sahiplenirken ihtiyaç duyabileceklerinizin bilgisine içeriğimizde ulaşabilirsiniz.

Kedi Diş Fırçalama

Kedinizin dişlerini fırçalamak onu sağlıklı tutmanın en önemli yollarından bir tanesi. Peki, kedinin dişini nasıl fırçalarsınız ?

Köpekler Hakkında Bilmedikleriniz

Köpekler hakkında bilmediğiniz, duymadığınız ilginç bilgiler öğrenerek, köpeğinizle daha iyi anlaşabilirsiniz.

Kurbanlık Hayvan Seçiminde Dikkat Edilmesi Gerekenler

Bayram yaklaşıyor ve kurbanlık alınırken dikkat edilmesi gerekenler bulunmaktadır.

Köpek Traşı Nasıl Yapılır ?

Köpek traşı ve köpeğiniz için diğer bakımları titizlikle yapmaktayız.

Köpeklerde Yaygın Görülen Hastalıklar

Tehlikeli hastalıkların semptomlarını fark edip, köpeğimizi derhal bir veterinere götürürsek, erken teşhis sayesinde köpeğimizin iyileşme şansını arttırabiliriz.

Anadolu Yakası Veteriner Kliniği