İstanbul Veteriner

2017-12-11 18:23:37

İstanbul’da yaşıyorsanız ve güvenilir bir veteriner kliğini arıyorsanız pek çok seçeneğiniz var ancak iyi bir veteriner kliniği bulmanız çok önemli. Peki, bu noktada iyi veteriner nasıl seçilir?

İlk olarak veteriner kliniğini arayarak randevu ve bilgi almaya çalışın, sizinle ne kadar ilgilendiklerini test edebilirsiniz. Daha sonra evcil hayvanınıza rutin bir kontrol için veya rutin bir bakım için randevu alın. Randevunuza gittiğiniz zaman hem etrafı hem de doktorları inceleyin, ayrıca muayene veya bakım esnasında veteriner hekimler ile tanışın.

Eğer hem hayvanınız hem de siz veteriner hizmetinden memnun kalırsanız İstanbul’da iyi bir veteriner edinmiş olursunuz. Ancak kendinize sabit bir veteriner seçmek için acil bir durumu beklemeyin. Mutlaka güvenebileceğiniz ve hayvanınızı tanıyan, hayvanınızın da sevdiği bir veteriner edinin. Bu sayede evcil hayvanınız muayene, aşı veya bakım sırasında aşina olduğu veterineri görünce korkmaz ve sakin davranır.

Ayrıca acil müdahale gerektiren durumlar kendi veterineriniz yakında ise O’nu tercih etmeniz yine en doğru seçenek olur. Çünkü veterineriniz artık hayvanınızı, onun özel hastalıkları ve hassas noktalarını bildiği için işlemler daha hızlı olacaktır.

Eğer hala İstanbul’da iyi ve 24 saat açık bir veteriner kliniği arıyorsanız, daha fazla aramayın. Çünkü Megavet sizin aradığınız yer! Megavet uzman kadrosu, eksiksiz tıbbi donanımı ve sevecen ekibi ile tüm hayvanları bekliyor.