Köpek Hastanesi

2018-01-02 20:00:21

Köpek Hastanesi

İnsanların en çok bakımını üstlendiği hayvan türlerinden biri olan köpekler düzenli olarak veteriner hekime görünmelidir.

Rutin Kontroller

Köpekler anne sütünü bıraktıktan sonra, köpek hastanesi hizmetlerinden yararlanmaya başlar. İlk olarak herhangi bir sağlık sorunu olup olmadığı kontrol edilir. Daha sonra ilk aşıları yapılır, başlangıçta iç-dış parazit aşılar yaptırılır.

Daha sonra ise karma aşılar ve diğer hastalıklara karşı koruma sağlayan aşılar yapılmalıdır. Bu nedenle veteriner hekim düzenli olarak ziyaret edilir. Köpeklerin ilk aşıları genellikle 2 doz halinde uygulandığı için, köpekler ilk yaşlarında sık sık hayvan hastanesi ziyareti gerçekleştirir. İlk aşıların devamında ise senede 1 kez olmak üzere aşılar tekrarlanır.

Ağır Hastalıklar

Köpeklerde kuduz, distemper, parvo, coronavirüs, hepatitis, parainfluenza gibi çeşitli hastalıklar gözlenebilir. Bu hastalıkların çoğu bulaşıcı hastalıklardır. Bu nedenle aşıları zamanında yaptırılmalıdır. Köpek aşıları bu gibi ölümcül hastalıkları %90 oranında engeller ve köpeklerin hayatlarını kurtarır.

Ancak aşıya rağmen, köpek hastalıklarına yakalanan köpekler olabilir. Bu nedenle köpek hastanesinde tedavi görmeleri gerekebilir.

Rahatsızlıklar

Köpeklerde uzun süreli kusma, ishal veya vücut ısının fazla yüksek-düşük olması durumları gözlemlenebilir. Uzun süren bu rahatsızlıklar başka hastalıkların belirtisi olabileceği için köpekler mutlaka veterinere götürülmelidir.

Ayrıca köpekler uzun süre yemek yemiyorsa, hareket kabiliyetinde azalma varsa, depresyon belirtileri gösteriyorsa veya karın bölgesinde şişlik gözleniyorsa yine bir hayvan hastanesine uğramalıdır.

Köpek Hastanesi Hizmetleri

Megavet köpekler için; rutin kontrol hizmeti, muayene, kuaför hizmeti, acil servis hizmeti, yoğun bakım servisi hizmeti, hasta yatış imkanı, laboratuvar hizmeti, cerrahi müdahale imkanı ve fizik tedavi imkanı sunar.

Megavet köpeklerin herhangi bir sağlık problemini tespit edebilecek, tespite bağlı tedaviyi gerçekleştirebilecek hem tıbbi ekipmana hem de uzman veteriner hekim kadrosuna sahiptir.