Veteriner Klinikleri

2017-12-29 16:52:03

İstanbul veteriner klinikleri arasından size yakın olanı ve 7/24 açık olan veteriner klinikleri adreslerini acil durumlardan önce öğrenmeniz ve kaydetmeniz oldukça yararlı olur. Veteriner klinikleri hem kontrol ve tedavi için hem de acil durumlar için hizmet verir.

Megavet haftanın 7 günü ve 24 saati aralıksız veterinerlik hizmeti vererek hayvanların sağlığının ihmal edilmesini önler. Onlara acil müdahale gerektiğinde her zaman hazır olur. Bu nedenle İstanbul Maltepe’de yer alan Megavet Veteriner Kliniği’ni acil numaralarınız arasına ekleyebilirsiniz.

Megavet tüm veteriner klinikleri gibi; hayvanların sağlık kontrollerini, rutin bakımlarını, tıraşlarını, kuaför ihtiyaçlarını, aşı ihtiyaçlarını ve hastalık tanısı koyma işlemlerini gerçekleştirir. Tüm bu hizmetleri alanında uzman kadrosu ile sorunsuz bir şekilde gerçekleştirir.

Bunun yanı sıra; cerrahi müdahale, fizik tedavi uygulamaları, ortopedik tedavi uygulamaları gerçekleştirir. Tüm bu alanlar son derece hassas olduğu için uzman kişiler ile çalışır.

Megavet içerisinde yer alan laboratuvar ile test yapma ve sonuç alma işlemlerini hızlandırır. Türkiye’de yer alan en büyük veteriner laboratuvarlarından birine sahip olduğu için bu durum hayvan sağlığı bakımından son derece avantajlı olur.

Bazı veteriner kliniklerinde olduğu gibi Megavet hizmetleri arasında; hasta yatış ve yoğun bakım ünitesi yer alır. Bu sayede veteriner gözetiminde kalması gereken hayvanların bakımı düzenli olarak sağlanır.

Evcil hayvanlar için; sahipleri kısa süreli tatile çıktığında kalabilecekleri veteriner pansiyonu bulunur. Böylece aklınız biricik dostunuzda kalmaz çünkü O güvenilir ellerde olur. Hayvan eğitimleri de veteriner klinikleri hizmetleri arasında yer alır.

Hayvanlar ile ilgili herhangi bir sorununuz veya sorunuz olduğunda, Megavet ile tanışmak istediğinizde, kontrol, bakım veya aşı yaptırmanız gerektiğinizde, hayvanınızla ilgili herhangi bir sağlık problemi yaşadığınızda veya acil veteriner ihtiyacı duyduğunuz tüm durumlarda Megavet ile iletişime geçebilirsiniz.

Dilerseniz internet sitemiz üzerinden telefon ile randevu ve bilgi alabilirsiniz, dilerseniz de Maltepe’de yer alan veteriner kliniğimizde gelebilirsiniz.