Veteriner Polikliniği

2018-01-19 22:38:43

Veteriner Polikliniği

Hayvanların sağlık kontrollerini sağlamak, sağlık takiplerini ve aşı takiplerini yapmak ve hastalık tedavilerini gerçekleştirmek için çalışan kurumlara veteriner polikliniği adı verilir.

Veteriner polikliniklerinde hayvanlar için gerekli tüm sağlık ekipmanının ve sorumlu tüm sağlık çalışanlarının bulunması gerekir. Bu nedenle veteriner kliniği seçilirken dikkat edilmelidir.

Megavet Veteriner Kliniği’nde hayvan dostlarınız için gerekli olan tüm tedavi yöntemlerini uygulayacak ekipman ve sağlık çalışanı bulunur. Bu sayede herhangi bir hastalık durumunda mağduriyet yaşamanız engellenir.

Ayrıca veteriner kliniği hayvanların sağlığı açısından 24 saat açık olmalıdır. Acil veteriner servisi son derece faydalı olabilir.  Veteriner polikliniği hem ilgili hem hijyenik hem de her hastalık durumunda özenli olmalıdır.

Megavet’te acil servis hizmeti bulunur ve 7 24 açıktır. Hizmetleri arasında; laboratuvar hizmetleri, cerrahi bölümü, hasta yatış, yoğun bakım, fizik tedavi bölümü ve ortodonti bölümü yer alır.

Bunun yanı sıra her zaman verilen kuaförlük hizmetleri, pansiyon, eğitim, aşılar ve rutin kontroller yapılır.

Megavet bir veteriner polikliniği için gerekli olan tüm hizmetleri 7/24 sunar. Siz de Megavet ile tanışmak, hayvan dostunuzu emanet etmek ve bu konuda ayrıntılı bilgi almak için iletişime geçebilirsiniz.

Online veteriner hizmetlerinden yararlanmak ve randevu almak için Megavet’i iletişim numaralarından arayabilirsiniz. Aynı zamanda ziyaret ederek de randevu alabilir ve veteriner hekimlerimiz ile tanışabilirsiniz.