Veteriner Ücretleri

2018-01-08 17:16:01

Evcil hayvanı olan kişilerin düzenli olarak veteriner kontrolüne gitmesi gerekir. Hayvanların devamlı tekrarlanan aşılarının yapılması şarttır. Bunun yanı sıra düzenli bakımlarının ve kontrollerinin de yapılması gerekir.

Bazen ani gelişen hastalıklar ve yaralanmalar da yaşanabilir. Böyle zamanlarda da acil veteriner klinikleri kullanılır. Acil ameliyat, müdahale ve hasta yatış gibi hizmetler alınması gerekebilir.

Bunun yanı sıra ‘kısırlaştırma’, ‘doğum’ gibi özel durumlar için de veteriner hekime başvurulur. Bu operasyonların mutlaka veteriner kliniğinde olması gereklidir. Bazen de birkaç saat veya birkaç gün veteriner gözetimi gerekebilir.

Hayvanların sık sık veteriner hekime ihtiyaç duyması aynı zamanda veteriner masrafı anlamına da gelir. Bu nedenle veteriner ücretleri önemlidir. Veteriner ücretleri semtlere ve şehirlere göre değişiklik gösterebilir.

Ancak veteriner ücretleri konusunda aslında belirli bir yönerge vardır. İstanbul Veterinerler Odası her sene alt sınır ücret tarifesi yayınlar. Yani temel veteriner ücretini belirler. Veteriner Klinikleri de kendi masraflarına ve bulundukları bölgelere göre alt sınıra göre belirli bir düzenleme yapar.

Megavet Veteriner Kliniği son derece makul fiyatlar ile hizmet vermeye özen gösterir. Maltepe bölgesinde yer alan Megavet, hem acil servis hizmeti verir hem de günlük hizmetleri verir. 7 gün 24 saat açık olduğu için her durumda kolaylıkla ulaşılır.

Siz de acil servisi, laboratuvarı, yoğun bakım ünitesi, hasta yatış imkanı, fizik tedavi ve ortodonti bölümü, kuaför hizmeti, eğitim hizmeti ve pansiyonu bir arada olan aynı zamanda da ücreti uygun olan bir veteriner kliniği arıyorsanız mutlaka Megavet’i denemelisiniz.

Megavet hizmetleri ve ücretleri hakkında ayrıntılı bilgi almak, veteriner hekimlerimiz ile tanışmak için bizi ziyaret edebilir veya iletişim numaralarından arayabilirsiniz.